Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Η δήλωση των περισιακών στοιχείων του Διονυσίου Γκοτσούλια για το διάστημα που διετέλεσε δήμαρχος.Αναμένουμε απο την σημερινή δημοτική αρχή παρόμοια πρωτοβουλία.

Αριθμ.πρωτ. 29211/29/9/2011
Κύριε Πρόεδρε
Γνωρίζετε πολύ καλά ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου της προηγούμενης Δημοτικής περιόδου 2007-2010, ότι είχα γνωστοποιήσει προς όλους τους συναδέλφους Δημοτικούς Συμβούλους ότι, στα πλαίσια δικών μου αρχών και αξιών, και όχι από υποχρέωση, θα κατέθετα στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, το σύνολο των περιουσιακών μου στοιχείων και εισοδημάτων που αποκτήθηκαν την περίοδο της Δημοτικής μου Αρχοντίας 1995-2010.
Πιστεύω ακράδαντα ότι σε μία περίοδο βαθύτατης κρίσης, αμφισβήτησης, ισοπέδωσης και απαξίωσης σχεδόν όλων των θεσμικών οργάνων και εξουσιών, όσοι υπηρετήσαμε από θέση ευθύνης τα κοινά, αλλά και διαχειριστήκαμε δημόσιο χρήμα, οφείλουμε στους συμπολίτες μας να αποδείξουμε ότι αξίζουμε της εμπιστοσύνης τους, ότι μπορούμε να τους εκπροσωπήσουμε, ότι αυτός ο αγώνας όποιος και αν είναι για τον καθένα μας δεν είχε καμία άλλη σκοπιμότητα πλην αυτής που ο κόσμος με την ψήφο του μας ανέθεσε.
Κύριε Πρόεδρε
Καταθέτω στο σώμα το σύνολο των περιουσιακών μου στοιχείων και των καταθέσεών μου, στοιχεία που φυσικά έχω αποστείλει και στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την περίοδο 1995-2010.
Περιληπτικά αναφέρω:
Συνολικά εισοδήματα περιόδου 1995-2010 από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΗΓΗ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:
Έξοδα παράστασης, μισθός Νοσοκομείου, οικογενειακά εισοδήματα απο επιχειρήσεις, επιδοτήσεις:
639.000 Ευρώ.
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
  1. Κατοικία 90 τ.μ(επικαρπία). Έτος κατασκευής 1987 Αγ.Ιωάννου 96 Κ.Αχαία
  2. Κατάστημα 90 τ.μ (επικαρπία) έτος κατασκευής 1987 Αγ.Ιωάννου 96 Κ.Αχαία
  3. Αγροτεμάχιο 2320 τ.μ. (επικαρπία) πλησίον Frigoglass.
  4. Αγροτεμάχιο 1οοο τ.μ (συζύγου) θέση <<Ρένια>> Τ.Κ Αλισσού πλησίον ποταμού Πείρου
  5. Αγροτεμάχιο 1οοο τ.μ (συζύγου) θέση Μποτσικόκαμπος Τ.Κ Αλισσού.
Στην κατοχή μου έχω 2 Ι.Χ:
1. LANCIA 1600 CC 1997
2.WV 3200 CC μεταχειρισμένο (2008)
Σύνολο καταθέσεων 17.000 ευρώ.
Τέλος θα ήθελα να δηλώσω με την παρούσα επιστολή:
1.Κανένα από τα περιουσιακά μου στοιχεία πλην των Ι.Χ δεν αποκτήθηκε την περίοδο 1995-2010.
2. Ουδέποτε είχα η έχω σχέση με οποιαδήποτε είδους χρηματιστηριακή συναλλαγή, ομόλογα, σύσταση εταιρειών κ.λ.π.
3. Είναι αυτονόητο ότι όποιος πολίτης Δημοτικός Σύμβουλος, Τοπικός Σύμβουλος, δημότης κ.λ.π επιθυμεί, μπορεί  να απευθυνθεί σε οποιαδήποτε ελεγκτική αρχή προκειμένου να πιστοποιήσει τα δηλωθέντα, όπου δε απαιτηθεί η δική μου συνδρομή δηλώνω ότι θα πρέπει να θεωρείτε δεδομένη εκ των προτέρων.
Συνημμένα παραθέτω φορολογικές δηλώσεις των οικονομικών ετών 1995-2010, δήλωση περιουσιακής κατάστασης κλπ.
Με Εκτίμηση
Διονύσιος Β.Γκοτσούλιας
πρώην Δήμαρχος Δύμης
Εμείς σαν σχόλιο να προσθέσουμε ότι αναμένουμε μία παρόμοια κίνηση από τον Δήμαρχο Δυτικής Αχαίας κ.Παναγιωτόπουλο καθώς και από τους συμβούλους του.
Από ότι γνωρίζουμε αυτό έπρεπε να είχε ήδη γίνει από τον Μάρτιο.Δηλαδή η κατάθεση των περιουσιακών στοιχείων εκάστου αιρετού η συμβούλου προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.Γιατί παρατηρείται αυτή η μη συμμόρφωση με τον νόμο?
Εμείς δεσμευόμαστε ότι θα δημοσιεύσουμε όλα τα σχετικά στοιχεία όταν δοθούν στην δημοσιότητα μετά την κατάθεσή τους στον Άρειο Πάγο
Αναμένουμε
Οι axagiotes

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money