Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΝΤΖΕΛΒΕ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ


Γεννήθηκα στον Πύργο Ηλείας και κατοικώ μονίμως στη Πάτρα επί της οδού Διαγόρα 26Β.
Τελείωσα το 70 Λύκειο Πατρών και φοίτησα στο Νομικό τμήμα της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Κατά την διάρκεια των σπουδών μου συμμετείχα σε πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών και εργασίες με θέμα πού αφορούσε το πτωχευτικό δίκαιο, τις προβληματικές επιχειρήσεις και την κοινοτική νομοθεσία για τα θέματα αυτά.
Το έτος 1990 και μετά από επιτυχή εξέταση στις εξετάσεις των ασκούμενων Δικηγόρων εγγράφτηκα μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών του οποίου είμαι μέλος μέχρι σήμερα ασκώντας μάχιμη δικηγορία, διατηρώ σε δικηγορικό γραφείου επί της οδού Ρήγα Φεραίου 178-180 στην Πάτρα. Είμαι παντρεμένη με τον Δικηγόρο Πατρών Απόστολο Πούλιο.
Διετέλεσα μέλος της Γενικής Γραμματείας Ισότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.
Είμαι πρόεδρος του εδρεύοντας στην Πάτρα πολιτιστικού σωματείου με την επωνυμία «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ν. ΑΧΑΙΑΣ».
Διετέλεσα τομεάρχης της «ΝΔ» στην Κόρινθο, εν συνεχεία στην Ζάκυνθο και σήμερα είμαι τομεάρχης Ιονίων Νήσων.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ Θ. ΝΤΖΕΛΒΕ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ 178-180
ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ/FAX 2610-344172
KIN. 6944747504

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money