Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ. ΣΕΡΕΠΙΣΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΥΜΑΙΩΝ, ΘΕΜΑ: ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ Ο ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ.ΑΙΤΗΣΗ ΙΟΥΝΙΟΣ ΤΟΥ 2011.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ



Στις 6 Ιουνίου του 2011 απευθύνθηκα όπως έχω κάθε δικαίωμα σαν δημότης(τουλάχιστον αυτό πίστευα:ότι έχω δικαιώματα. Μάλλον είμαι αφελής) με έγγραφο αίτησή μου προς τον κ.Δήμαρχο, τον κ.Πρόεδρο, του Δ.Σ και στο νομικό τμήμα του δήμου Δύμαίων προσπαθώντας επιτέλους να μάθω το εξής απλό:
Τη ακριβή διεύθυνση (Οδό, αριθμό, και δημοτικό διαμέρισμα ) που στεγάζεται το γραφείο του Συμπαραστάτη του Δημότη.Εγώ τον αποκαλώ Υπερασπιστή γιατί με αυτή την δημοτική αρχή Υπεράσπιση χρειαζόμαστε.
Επίσης (ο αφελής) ζήτησα και τον αριθμό σταθερού τηλεφώνου και τον αριθμό φαξ, καθώς και το ΕMAIL της εν λόγω υπηρεσίας.
Στην απάντηση που ΘΑ μου έδιδαν ζήτησα και την απόφαση σύμφωνα με την οποία ορίζεται Συμπαραστάτης του (αφελή) δημότη ο κ.Ιωσηφίδης.
Το ημερολόγιο δείχνει σήμερα 16 Δεκεμβρίου Ουδεμία απάντηση πήρε ο αφελής δημότης (εγώ δηλαδή) όχι σε 50 μέρες που υποχρεούνται οι δημόσιες υπηρεσίες αλλά ούτε σε 6 μήνες. Παρότι δικαιούμουν χρηματική αποζημίωση εν τούτοις δεν προσέφυγα στον Συνήγορο του Πολίτη για να την διεκδικήσω.. Αυτό για να μην δώσω την λαβή σε οσφυοκάμπτες και σε όσους αρέσκονται στις κυβιστήσεις να με κατηγορήσουν ότι το κίνητρο μου είναι το οικονομικό όφελος.
Αντί για αυτό με ενδιαφέρουν τα δικαιώματά μου ως Πολίτη και ως Δημότη τα οποία καταστρατηγούνται και καταπατούνται.Τελικά  κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν με την νοημοσύνη μου ατιμώρητα.Υπάρχει τελικά Συμπαραστάτης του Δημότη,  εδρεύει κάπου, προσφέρει έργο;Μπορεί να κάνει απολογισμό των πεπραγμένων του; Μισθοδοτείται κανονικά;
Θα απαντήσει ο κ.Δήμαρχος; Ο κ Πρόεδρος του Δ.Σ.; Μάλλον θα είναι απασχολημένοι οι άνθρωποι...
Ο Αφελής Δημότης και Πολίτης
Φίλιππος Ε. Σερεπίσος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money