Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Ο Γιώργος Καραμαλίκης για τον θάνατο του Γιάννη Βασιλειάδη

Με αφορμή τον θάνατο του πρώην υπουργού και επί χρόνια βουλευτή Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Βασιλειάδη, ο Ναύαρχος (ε.α) και Αναπληρωτής Τομεάρχης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Καραμαλίκης δηλώνει :
«Με βαθιά λύπη πληροφορήθηκα την απώλεια του ευπατρίδη πολιτικού άνδρα Γιάννη Βασιλειάδη, που έφυγε από την ζωή σε ηλικία 88 ετών.
Τον Γιάννη Βασιλειάδη είχα την τύχη να τον γνωρίσω από τα παιδικά μου χρόνια, αφού ο πατέρας μου υπήρξε στενός του συνεργάτης επί σειρά ετών, ενώ κατά την διάρκεια της θητείας μου στο Πολεμικό Ναυτικό υπήρξε Διοικητής μου στο Στολίσκο Αντιτορπιλικών...
Σημαντικό στέλεχος της κεντροδεξιάς παράταξης, ως Βουλευτής Αχαΐας Νέας Δημοκρατίας και εν συνεχεία ως Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας και Υπουργός Δημοσίας Τάξης έβαλε την δική του σφραγίδα σε καίρια ζητήματα.
Πάντα σεμνός και διακριτικός ως άνθρωπος, αλλά μαχητικός και εργατικός ως πολιτικός, αγάπησε πολύ και δούλεψε αποτελεσματικά για τον τόπο του.
Εκφράζω στους συγγενείς του τα θερμά μου συλλυπητήρια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money