Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Γ. Καραμαλίκης: «Παραμένω στις επάλξεις»

Δήλωση του Γ. Καραμαλίκη για τις εκλογές:
«Θέλω να συγχαρώ τους δύο εκλεγέντες Βουλευτές Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας Αθανάσιο Νταβλούρο και Νίκολαο Νικολόπουλο για την επιτυχία τους, καθώς και τους συνυποψηφίους μου για τον αγώνα που δώσαμε όλοι μαζί.
Προσωπικά επεδίωξα έναν έντιμο αγώνα για τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στην ιδιαίτερή πατρίδα μου, για τις αρχές και τις αξίες της παράταξης.
Μοναδική μου επιδίωξη ήταν να προσφέρω στον τόπο μου, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και αγαπώ.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους χιλιάδες Αχαιούς που με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά και αυτούς που είχαν επιλογή και στήριξαν την παράταξη.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες που στάθηκαν στον πλάι μου μέχρι το τέλος.
Παραμένω πιστός στις αρχές και τις αξίες του κόμματος μου και θα βρίσκομαι πάντοτε στις επάλξεις μέχρι τη νίκη»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Design Blog, Make Online Money